Je správný čas na chatbota

Hledáte způsob, jak zefektivnit zákaznický servis? Máte celý tým lidí, kteří jsou zatíženi každodenní rutinou odpovídání na dotazy zákazníků? Nebo vám interní procesy v podobě náboru, spokojenosti zaměstnanců zabírají spoustu času a zdrojů?

Už nemusíte hledat dál! Náš automatický chatbot je chytrý, mluví česky a zvládne vyřídit velké množství dotazů. Je online 24 hodin denně, 7 dní v týdnu, funguje pro zákazníky i kolegy - a ušetří vám čas i peníze.

Jsem automatický chatbot Jsem online 24/7 Pomáhám uvnitř firmy

České slova i data jsou palivem pro porozumění

Čeština je považována za jeden z nejtěžších jazyků na světě. Přesto se jí náš chatbot dokáže učit i za pomocí sofistikovaných technologií, jako jsou např. jazykové modely, lemmatizace i data ze sociálních sítí.

Síť nebo šít, a co síto? Nebereme v potaz jen slova, ale i skloňování a celý kontext. To by nebyla čeština, aby každé slovo nemělo více významů.

Umím česky Pořád se učím, i když nerozumím

Co kdyby vaši zákazníci mohli získat pomoc rychleji?

Není žádným tajemstvím, že živá pomoc je nejlepším způsobem poskytování podpory. Zákazníci ji chtějí, očekávají a dokonce vyžadují řešení v reálném čase. Náš chatbot uvolní vaše skutečné lidi, aby se mohli soustředit na složitější a obtížnější zákaznické dotazy. Chatbot od TIKITI sám odpovídá na dotazy zákazníků, automatizuje odpovědi a zrychluje firemní procesy.

Náš chatbot je navržen tak, aby se integroval s vašimi produktovými kanály a zjednodušil zákazníkům nakupování. Kromě zodpovídání dotazů tak v případě potřeby poskytuje i přímé odkazy na produkty.

Podpořím váš prodej Vydržím velký nápor Automatizuji zákaznickou podporu

Integrujeme jednotlivé služby a napojujeme váš Business

Integrujeme služby a propojujeme vaše podnikání. S námi můžete vytvořit chatbota, který bude dostatečně silný, aby zvládl jakýkoli úkol, který mu zadáte. Umí se napojit na cloudové služby typu Google nebo načítat data z vašeho podnikového ERP sytému či eshopu.

Podporované služby a technologie: Google Docs, REST API, Google Analytics, načítání dat z ERP systémů, Webové responzivní prostředí komunikace, napojení na Telegram a další sociální sítě...

Mám API Umím se plnit z Google dokumentů Napojím se na vaše ERP

Neprogramuji, ale tvořím

Nemluvíme marťanštinou. Náš chatbot má moderní administraci. Nastavíte v ní jednotlivé záměry, definujete entity i flow konverzace, vyhodnotíte dotazy zákazníků za pomocí metrik nebo si vyberete, kde všude se váš chatbot na webu zobrazí.

Jednoduchá a čista administrace chatbota v českém i anglickém jazyce.

Mám dobře zpracovanou administraci

Kde všude pípá náš Chatbot?

Pomohli jsme například městu Brnu a snížili tak zátěž na zákaznickou podporu portálu Parkovanivbrne.cz

Ukázka realizací