
Je správný čas na chatbota
Hledáte způsob, jak zefektivnit zákaznický servis? Máte celý tým lidí, kteří jsou zatíženi každodenní rutinou odpovídání na dotazy zákazníků? Nebo vám interní procesy v podobě náboru, spokojenosti zaměstnanců zabírají spoustu času a zdrojů?
Už nemusíte hledat dál! Náš automatický chatbot je chytrý, mluví česky a zvládne vyřídit velké množství dotazů. Je online 24 hodin denně, 7 dní v týdnu, funguje pro zákazníky i kolegy - a ušetří vám čas i peníze.
Jsem automatický chatbot Jsem online 24/7 Pomáhám uvnitř firmyČeské slova i data jsou palivem pro porozumění
Čeština je považována za jeden z nejtěžších jazyků na světě. Přesto se jí náš chatbot dokáže učit i za pomocí sofistikovaných technologií, jako jsou např. jazykové modely, lemmatizace i data ze sociálních sítí.
Síť nebo šít, a co síto? Nebereme v potaz jen slova, ale i skloňování a celý kontext. To by nebyla čeština, aby každé slovo nemělo více významů.
Umím česky Pořád se učím, i když nerozumím
Co kdyby vaši zákazníci mohli získat pomoc rychleji?
Není žádným tajemstvím, že živá pomoc je nejlepším způsobem poskytování podpory. Zákazníci ji chtějí, očekávají a dokonce vyžadují řešení v reálném čase. Náš chatbot uvolní vaše skutečné lidi, aby se mohli soustředit na složitější a obtížnější zákaznické dotazy. Chatbot od TIKITI sám odpovídá na dotazy zákazníků, automatizuje odpovědi a zrychluje firemní procesy.
Náš chatbot je navržen tak, aby se integroval s vašimi produktovými kanály a zjednodušil zákazníkům nakupování. Kromě zodpovídání dotazů tak v případě potřeby poskytuje i přímé odkazy na produkty.
Podpořím váš prodej Vydržím velký nápor Automatizuji zákaznickou podporu
Integrujeme jednotlivé služby a napojujeme váš Business
Integrujeme služby a propojujeme vaše podnikání. S námi můžete vytvořit chatbota, který bude dostatečně silný, aby zvládl jakýkoli úkol, který mu zadáte. Umí se napojit na cloudové služby typu Google nebo načítat data z vašeho podnikového ERP sytému či eshopu.
Podporované služby a technologie: Google Docs, REST API, Google Analytics, načítání dat z ERP systémů, Webové responzivní prostředí komunikace, napojení na Telegram a další sociální sítě...
Mám API Umím se plnit z Google dokumentů Napojím se na vaše ERP
Neprogramuji, ale tvořím
Nemluvíme marťanštinou. Náš chatbot má moderní administraci. Nastavíte v ní jednotlivé záměry, definujete entity i flow konverzace, vyhodnotíte dotazy zákazníků za pomocí metrik nebo si vyberete, kde všude se váš chatbot na webu zobrazí.
Jednoduchá a čista administrace chatbota v českém i anglickém jazyce.
Mám dobře zpracovanou administraci
Kde všude pípá náš Chatbot?
Pomohli jsme například městu Brnu a snížili tak zátěž na zákaznickou podporu portálu Parkovanivbrne.cz
