Chatbot TIKITI
Chatbot TIKITI
Je správný čas na chatbota. Hledáte způsob, jak zefektivnit zákaznický servis? Máte celý tým lidí, kteří jsou zatíženi každodenní rutinou odpovídání na dotazy zákazníků? Nebo vám interní procesy v podobě náboru, spokojenosti zaměstnanců zabírají spoustu času a zdrojů?
Už nemusíte hledat dál! Náš automatický chatbot je chytrý, mluví česky a zvládne vyřídit velké množství dotazů. Je online 24 hodin denně, 7 dní v týdnu, funguje pro zákazníky i kolegy - a ušetří vám čas i peníze.
České slova i data jsou palivem pro porozumění. Čeština je považována za jeden z nejtěžších jazyků na světě. Přesto se jí náš chatbot dokáže učit i za pomocí sofistikovaných technologií, jako jsou např. jazykové modely, lemmatizace i data ze sociálních sítí.
Co kdyby vaši zákazníci mohli získat pomoc rychleji? Není žádným tajemstvím, že živá pomoc je nejlepším způsobem poskytování podpory. Zákazníci ji chtějí, očekávají a dokonce vyžadují řešení v reálném čase. Náš chatbot uvolní vaše skutečné lidi, aby se mohli soustředit na složitější a obtížnější zákaznické dotazy. Chatbot od TIKITI sám odpovídá na dotazy zákazníků, automatizuje odpovědi a zrychluje firemní procesy.
Integrujeme jednotlivé služby a napojujeme váš Business. Integrujeme služby a propojujeme vaše podnikání. S námi můžete vytvořit chatbota, který bude dostatečně silný, aby zvládl jakýkoli úkol, který mu zadáte. Umí se napojit na cloudové služby typu Google nebo načítat data z vašeho podnikového ERP sytému či eshopu.
Neprogramuji, ale tvořím. Nemluvíme marťanštinou. Náš chatbot má moderní administraci. Nastavíte v ní jednotlivé záměry, definujete entity i flow konverzace, vyhodnotíte dotazy zákazníků za pomocí metrik nebo si vyberete, kde všude se váš chatbot na webu zobrazí.
JSEM ONLINE 24/7
Díky umělé inteligenci a automatizaci pomáhám zákaznickému servisu i uvnitř firmy.
UMÍM ČESKY A STÁLE SE UČÍM
Rozmím češtině a když nerozumím, stále se učím.
MÁM VLASTNÍ NLP ALGORITMUS
Chatbot ví, na co se ptáte a rozpozná kontext i záměr díky vlastnímu rozhodovacímu NLP TIKITI algoritmu.
ROZPOZNÁM KONTEXT OTÁZKY
Síť nebo šít, a co síto? Chatbot nebereme v potaz jen slova, ale i skloňování a celý kontext. To by nebyla čeština, aby každé slovo nemělo více významů.
VYHODNOCUJI KONVERZACE
Chatbot sám automaticky vyhodnocuje dotazy. Umí využívat metriky typu FBR (Fall Back Rating), když nerozumí a krom samotné konverzace umí i krokového průvodce pro snadné získání informací.
PODPOROVUJI SLUŽBY A TECHNOLOGIE
Google Docs, REST API, Google Analytics, načítání dat z ERP systémů, Webové responzivní prostředí komunikace, napojení na Telegram a další sociální sítě.
MÁM JEDNODUCHOU ADMINISTRACI
Jednoduchá a čista administrace v českém i anglickém jazyce.
Chatbot TIKITI, ukázka realizací
Znáte nás nový projekt Parkum.cz?
Parkum přináší rychlou a pohodlnou platbu za parkování online – bez registrace a stahování aplikace. Stačí pár kliknutí a můžete parkovat bez starostí!