Chatbot TIKITI

Je správný čas na chatbota. Hledáte způsob, jak zefektivnit zákaznický servis? Máte celý tým lidí, kteří jsou zatíženi každodenní rutinou odpovídání na dotazy zákazníků? Nebo vám interní procesy v podobě náboru, spokojenosti zaměstnanců zabírají spoustu času a zdrojů?

Už nemusíte hledat dál! Náš automatický chatbot je chytrý, mluví česky a zvládne vyřídit velké množství dotazů. Je online 24 hodin denně, 7 dní v týdnu, funguje pro zákazníky i kolegy - a ušetří vám čas i peníze.

České slova i data jsou palivem pro porozumění. Čeština je považována za jeden z nejtěžších jazyků na světě. Přesto se jí náš chatbot dokáže učit i za pomocí sofistikovaných technologií, jako jsou např. jazykové modely, lemmatizace i data ze sociálních sítí.

Co kdyby vaši zákazníci mohli získat pomoc rychleji? Není žádným tajemstvím, že živá pomoc je nejlepším způsobem poskytování podpory. Zákazníci ji chtějí, očekávají a dokonce vyžadují řešení v reálném čase. Náš chatbot uvolní vaše skutečné lidi, aby se mohli soustředit na složitější a obtížnější zákaznické dotazy. Chatbot od TIKITI sám odpovídá na dotazy zákazníků, automatizuje odpovědi a zrychluje firemní procesy.

Integrujeme jednotlivé služby a napojujeme váš Business. Integrujeme služby a propojujeme vaše podnikání. S námi můžete vytvořit chatbota, který bude dostatečně silný, aby zvládl jakýkoli úkol, který mu zadáte. Umí se napojit na cloudové služby typu Google nebo načítat data z vašeho podnikového ERP sytému či eshopu.

Neprogramuji, ale tvořím. Nemluvíme marťanštinou. Náš chatbot má moderní administraci. Nastavíte v ní jednotlivé záměry, definujete entity i flow konverzace, vyhodnotíte dotazy zákazníků za pomocí metrik nebo si vyberete, kde všude se váš chatbot na webu zobrazí.

JSEM ONLINE 24/7

Díky umělé inteligenci a automatizaci pomáhám zákaznickému servisu i uvnitř firmy.

UMÍM ČESKY A STÁLE SE UČÍM

Rozmím češtině a když nerozumím, stále se učím.

MÁM VLASTNÍ NLP ALGORITMUS

Chatbot ví, na co se ptáte a rozpozná kontext i záměr díky vlastnímu rozhodovacímu NLP TIKITI algoritmu.

ROZPOZNÁM KONTEXT OTÁZKY

Síť nebo šít, a co síto? Chatbot nebereme v potaz jen slova, ale i skloňování a celý kontext. To by nebyla čeština, aby každé slovo nemělo více významů.

VYHODNOCUJI KONVERZACE

Chatbot sám automaticky vyhodnocuje dotazy. Umí využívat metriky typu FBR (Fall Back Rating), když nerozumí a krom samotné konverzace umí i krokového průvodce pro snadné získání informací.

PODPOROVUJI SLUŽBY A TECHNOLOGIE

Google Docs, REST API, Google Analytics, načítání dat z ERP systémů, Webové responzivní prostředí komunikace, napojení na Telegram a další sociální sítě.

MÁM JEDNODUCHOU ADMINISTRACI

Jednoduchá a čista administrace v českém i anglickém jazyce.


Chatbot TIKITI, ukázka realizací

TIKITI SPOUŠTÍ DALŠÍ PROJEKT

Znáte nás nový projekt Parkum.cz?

Parkum přináší rychlou a pohodlnou platbu za parkování online – bez registrace a stahování aplikace. Stačí pár kliknutí a můžete parkovat bez starostí!